lördag 27 februari 2010

Ola`s 30-års tårta


Efter en tårtflopp igår kväll fick jag börja helt om från början med ny tårtbotten och nya fluffar.... kan säga att natten gick åt till denna tårta *S*
tyvärr blev väl inte dekorationerna som jag ville ha dom. Fick avbryta allt för att jag var för trött, inte ens rosorna klarade jag av just då. Nåja.. jag hoppas den blev god i alla fall.
Detta finns i tårtan:
Ljus tårtbotten
hallonsylt
lemoncurd
mörk/vit och hallon choklad fluff
tuttifrutti fluff
grädde
rosorna i MMF
Hoppas den blev god!


9 kommentarer:

  1. Tack Henrietta.. blev juh inte alls nöjd, jag hade juh tänkt mig den helt annorlunda, men men så här blir det juh ibland. Huvudsaken var att dom gillade den själva :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg du har! Ta en titt på min med, om du har tid :)

    SvaraRadera
  3. Veronique Tack!... kul att du hittade hit :)

    Ja det ska jag göra


    Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Jag tycker den ser fin och god ut! Men, jag känner ju till det där med att inte vara nöjd. ;-)

    SvaraRadera
  5. Tove.. du gör det ja ;) Konstigt fenomen det där *hihi*

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Tuttifruttifluff lät såå gott!

    SvaraRadera
  7. Olas tårta var mycket god och snygg.
    Verkligen lyckad.

    Hälsningar

    Birgitta

    SvaraRadera
  8. Hej Birgitta!

    Vad glad jag blir att ni tyckte om tårtan/tårtorna. Man är juh lite pirrig så där i början och man vet inte riktigt mängd och storlek osv.

    Och jätte roligt att du kikar in på bloggen och framförallt lämnar en kommentar :)

    Trevlig helg!


    Kram Stina

    SvaraRadera