måndag 1 februari 2010

Hus Modern


Hus-Modern hörde av sig till mig och jag måste säga att ÄNTLIGEN kommer någon med en webshop här i sverige som täcker upp mina behov :)
Ni får verkligen inte missa denna sida, dom har fyrkantiga tårtbottnar, plåtar med små figur formar, runda eller fyrkantiga, ställbara formar, ja massor med BRA saker för oss som bakar tårtor och andra bakverk.
Sen även brödkorgar som inte är alldeles för dyra, utan till ett rimligt pris :)
Och håller ni utkik så kommer det en tävling framöver med pris från Hus Modern ;) och sen massa annat roligt.
Är någon på jakt efter en ordentlig saft maja så finns det där åxå eller delar till en ;) Så kika in på Hus-modern

4 kommentarer:

  1. Hon har en rolig blogg också!
    Kram på dig gumman ♥♥

    SvaraRadera
  2. Ska kika in DIREKT!! :) Älskar grymma webshopar i den stilen!! Kram, Jennie.

    SvaraRadera
  3. Kalasgott..

    Jamen eller hur?!!! ;) Jag har saknat såna där plåtar med många små formar, runda som fyrkantiga.. och nu kan jag juh beställa :)

    Hoppas du hittar något som faller dig i smaken ;)

    SvaraRadera