torsdag 25 februari 2010

Bara några dagar kvar av TÄVLINGEN!!!

Ja nu är det bara några dagar kvar tills vi har en vinnare av kalasformarna :)
Helt otroligt vilken respons vi fick :) riktigt roligt detta!

Ni som ännu inte har deltagit, skriv en kommentar i tävlings inlägget som ni hittar HÄR så är ni också med och tävlar :)

Nu ikväll har jag gjort lemon curd, mintchoklad fluff och päron mousse till en gräddtårta som ska stå klart på lördag morgon.
Har inhandlat massa grejer även till en smörgåstårta så i morgon börjar tårtorna förberedas inför lördagen :) så himla roligt med 30-års tårtor :)

Bilder kommer naturligtvis under helgens lopp :)

Gled runt igår för att försöka få tag i tårt"tallrikar" och andra fina formar.. hade hoppet inställd på Siluetts sida eftersom jag tycker dom har så himla härligt utbud. Men vad får jag se... massa underleverantörer som det är stört omöjligt att beställa av bara för att jag är "privat" person *suck*
så är det någon som vet var jag hittar stadiga och fina tårtunderlägg, stilrena formar av olika slag och diverse... tjoa till... ;)

5 kommentarer:

  1. Hej.
    Berätta gärna för mig vad du skulle vilja ha. Jag håller på som bäst att starta Web-butik med bageri-tillbehör.
    Jag kan köpa från Siluett.
    Mvh Pehrnilla Pütz

    SvaraRadera
  2. Pehrnilla.... men vad roligt. skicka mig gärna din mail adress ifall du inte har ftt igång din web- butik så kan vi väl lösa det hela :)

    SvaraRadera
  3. Hej Stina! På Tårtdecor (www.tartdecor.se) hittar du tårtbrickor! De finns i ganska så många storlekar, och åtminstone de jag har köpt är guldfärgade på ena sidan och silverfärgade på andra. Finns dessutom i flera olika formar =)

    SvaraRadera
  4. Jamen Hanna.. visst har dom det. Hur kunde jag glömma det *slår sig själv med något hårt*
    Tack för påminnelsen gumman..^*glad* jag får göra en beställning där :)

    Måste försöka hitta stora tårtlådor åxå har jag insett. Hur ska man annars leverera tårtorna man gör :)

    SvaraRadera
  5. Tårtdecor har även det ;-) Vet inte om jag sett det på deras webbutik, men har handlat det i deras "fysiska" butik i alla fall =)

    SvaraRadera