torsdag 18 februari 2010

Hej alla!!!........*glöm inte tävlingen*

Nu har jag kikat in här från en kompis dator. Och hur glad blir jag inte med alla kommentarer ni har lämnat :) Vad roligt det är när det är så många som är med och tävlar :) Kan ta några dagar innan era kommentarer kommer in men misströsta inte. Jag har järnkoll på er *hehe*

Och för alla er nya som kommer in hit. Bloggen brukar uppdateras varje dag men eftersom min dator har pajjat så står allt still just nu. Mjaaa... inte bakandet, dokumenterar och skriver recept så jag antar att det blir en liten massproduktion bara jag kommer över min dator igen ;)

Så tills dess... tävla, kommentera och skriv gärna in önskemål på vad ni vill att jag ska baka för något. För banne mig så har jag en liten torr period just nu *s*

Ta hand om er sålänge!


Och GLÖM INTE att vara med och tävla ;)

Häääär hittar ni TÄVLINGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar