söndag 7 februari 2010

Hus-Modern

Ännu ett inlägg kommer om denna underbara webshop sida Hus-modern.
Saken är den att jag älskar att safta och sylta och ha mig. Som förlovningspresent av mina föräldrar fick jag och gubben en Saftmaja, några år sedan nu men det är fortfarande min favorit. För det går så himla enkelt och lätt att göra saft. Massor med saft.
Hus-Modern har saftmaja till salu :)
Och det bästa av allt. Billiga brödkorgar (som jag så småningom ska beställa) och det bästa av allt är att hon även säljer alla möjliga gammeldaxa syltburkar, runda som fyrkantiga och även sexkantiga (vill ha) och gammeldaxa flaskor... åhhhh jag hade då velat shoppa loss som f****n på den sidan vill jag säga:)

Med tanke på bilfix för en jäkla massa tusenlappar och sambons fortkörningsböter på några tusenlappar typ nästan tre........... så får jag hejda mig lite och beställa en annan månad. Men beställa... det kommer jag verkligen att göra. Först ska jag ha några brödkorgar... så det så!!!
Sen ska jag börja samla fina och gammeldaxa syltburkar å grejer :)
åsså finns det även reservdelar till saftmaja åxå :)

Roligaste av allt är att tjejen som har just denna sida Hus-Modern, är just husmodern själv. Samma intressen som jag själv har, sylta safta och göra allt som naturen ger :)
Bloggar gör hon åxå... riktig intressant och rolig läsning .... titta in här om ni är intresserad av hennes blogg.
Och SNÄLLA.. ni som är intresserade av samma prylar.. kika in på hennes webshop för ni kommer INTE att ångra er isåfall ;)

2 kommentarer:

  1. Hejsan Hej!
    Tänkte bara skriva att du har ett award att hämta hos oss! :) Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Systrarna.. Nämen tusen tack... vad snälla ni är..
    Hm.. konstigt jag kommer inte ens in till er :(

    SvaraRadera