lördag 6 februari 2010

Böcker


Man har juh en liten svag punkt... och det är bakböcker... :) 39 spänn för dom små och 199:- för "sura degar" kan säga att sura degar blev en stor hit direkt jag slog upp pärmen. Visste juh lite sedan innan eftersom jag följer hans blogg ;) Men den e så jäkla bra för den som tycker om att leka med surdegar eller som vill lära sig att göra dom :) och läs bloggen, där hittar ni egentligen allt som även finns i boken ;) plus massa mer.
Sen muffins och småkakboken var också så där bra och lätta som jag vill ha dom. Muffins i massor på alla möjliga vis, inte cupcake´s men lyxigare muffins :) Sen fanns det även matmuffins i slutet av boken, såg sannerligen gott ut.
Så här ska bakas :)

4 kommentarer:

  1. Jag är också besatt av kokböcker, så fort det har kommit ut en ny så vill jag ha den. Frukostfrallorna och matmuffinsarna ser jättegoda ut, jag blir så sugen. Och jag MÅSTE verkligen prova att baka surdegsbröd snart! Kram!

    SvaraRadera
  2. Surdegsbröd tycker jag e skojigt.. och framförallt GOTT....
    Ja matmuffins e juh så himla praktiskt och ett oftast nyttigt mellan mål :)
    Är härlit att sitta med en härlig bakbok och bläddra genom :)

    SvaraRadera
  3. Fina böcker. Ska hålla utkik nu när det snart är bokrea, vill ha lite nya bak och kokböcker.

    SvaraRadera
  4. Karin.. hej och kul att du tittade in här och lämnade en kommentar...

    Bokrea e underbart bara jag skulle komma mig iväg :P
    Det bästa som finns är att sjunka ner under täcket på kvällarna och bläddra i dessa underbara bakböcker... planera inför morgon dagen vad man månne kan vara sugen på att göra :)

    Kram Stina

    SvaraRadera