söndag 17 januari 2010

Topplista

Nu har jag registrerat mig på Bloggtoplist och Topblogarea, Ni som har lust att rösta på mig så kan klicka på knapparna till höger där namnen på topblogarea och bloggtoplist står :)

I dag har vi haft kalas här för sambo så inga bakverk är gjorda just idag. Kärlekstårtan var faktiskt riktigt god. Blev aningen blöt i botten pga päronen och bananen... fast mest päron förståss men riktigt smaskig var den :) iafl det lilla jag åt.

I morgon kan det nog bli en vilodag. Men vi får väl se. Sotarn kommer att vara här några timmar mitt på dagen... så då får man väl hålla sig lite undan :)

Men sen kör vi på igen ;)

Några önskemål om vad jag ska baka i veckan?

2 kommentarer:

  1. Min kommentar försvann tror jag..
    men gör cake pops!! och Cupcakes i glasstrutar! :)
    Jag ska göra nåt av det till helgen :P
    puss

    SvaraRadera
  2. Ammi.. konstigt! :(

    Hm.. lät gott.. tror det kan bli cupcakes idag eftersom jag har både muffins och massa gojs jag behöver använda upp. Jag får väl skicka in dom till grannen *fniss*

    SvaraRadera