tisdag 23 mars 2010

Tisdag..

Ja då är vi inne på dag 2 då. Gårdagen var LÅNG.. men rolig.. dock MASSIVT med information och det känns juh självklart i skallen :)

Mycket mat blir det.. Från frukost tills kvällsmål.. mycket som ska ut i skogarna som ska packas.. många moment men tyvärr många tunga lyft :( många som äter i stora och även i lilla matsalen... många tider som ska passas under hela dagen.

Men det ska nog gå bra. Jätte härliga människor, jättehärliga tjejer i köket, trevligt värre. STort och bra kök.

Dessutom görs två rediga måltider per dag... en lunch och en middag... riktigt kul..

Så idag kör vi hårt igen! :)

4 kommentarer:

  1. Gud så roligt, joppas de kommer forsätta lika bra:D
    Jag har min första dag på "nya" jobbet i morgon. (är samma företag men en helt ny avdelning & uppgifter) Så det ska bli spännande:D

    SvaraRadera
  2. Madde riktigt skoj är det :)

    Lycka till gumman på ditt nya jobb ;) eller nya avdelningen iafl :)

    Kram STina

    SvaraRadera
  3. hehe låter som en toppen dag :)

    ÄR DET MYCKET SKADEGÖRELSE PÅ SVERIGES ALLA SKOLOR?? Hur är det hos dig?

    SvaraRadera
  4. anonymwannabe.. jag jobbar juh inte på en skola, utan militärens skjutlägerbas...

    Här i Karlskrona har det väl varit skadegörelse på vissa skolor men här i krokarna där jag bor så har det nog varit rätt lugnt vad jag vet om iafl :)

    SvaraRadera