måndag 22 mars 2010

Måndag..

Ja idag är det då måndag, en helt ny måndag på många sätt.. en ny dag, en ny vecka.. dessutom en måndag med NYTT jobb :)

Ska göra mat till 200-400 uniformerade män :P

Håll tummarna för mig idag hörrni ;)

Skulle ha gjort macaroones igår, fast höll mig hemifrån hela dagen istället. Enda sättet att göra om jag ska försöka hålla mig ur köket och vila lite *s*

Vi får väl se på fredag om jag inte är helt slut.. kanske fixar ihop lite gott då, eller så blir det till helgen :)

Trevlig måndag på er allihopa!


Och ni som ännu inte tävlat, glöm inte att vara med i tävlingen i högerspalten, dom ÄR roliga att jobba med dessa damer. Ni som gör tårtor!!! skålen är kanon att forma liten tårta med ;)

5 kommentarer:

  1. grrr 200-400 män i uniform.. vilken lyx. jammi jammi.. jag e avis på dig..

    SvaraRadera
  2. Tack! Gått jättebra idag :)

    ååå vilka killar *torkar dreggel* HAHAHA!!!

    SvaraRadera
  3. det var riktigt tuff jobb eller hur!! jag jobba i lunch tid med stekt panna och många stressa kunder det var riktig ruligt 555 men trött bara jag vet du är grymt!!

    SvaraRadera
  4. Sana.. det var jätteroligt :) Fast det är JÄTTE tungt :/ men det ska nog gå bra ändå :)

    SvaraRadera