måndag 29 mars 2010

Tidningen Baka..

TITTA vad jag hittade igår kväll i en kiosk i Kalmar :) Jag har LÄNGE gått och muttrat hejvilt i tidningshyllorna efter just en BAK tidning. Finns huuuuuur många som helst som innehåller mat och dryck.. men INGEN om bara bakning har jag hittat.
Såg skymten om en julupplaga... men vad fan då var juh julen slut. Tror att detta är samma tidning. Men vilken besvikelse att hitta innuti tidningen att dom bara ger ut två nr. Januari och December... vad är det för jäkla sätt????? Nej en gång i månaden vill vi ha tidningen... den var juh UNDERBAR...
Skithärliga reportage om bagare, konditiorer, och massa recept.. både sötsaker och bröd...
Nej nog vill vi allt att denna tidning ska komma ut en gång i månaden.

Möjligen att dom kan ändra det där lite, för vi är säkert MÅNGA hemmabakare/bakbloggare som skulle köpa tidningen

Eller?

7 kommentarer:

  1. Det där är en riktigt mysig tidning *håller med*. Min är nästan sönderbläddrad, jag tycker så mycket om bilderna.

    SvaraRadera
  2. Helena.. haha jag förstår dig.. verkligen. Ska jag behöva vänta på nästa tidning så lär jag banne mig slita sönder färgen på varje tidning av vad jag kommer att bläddra i denna ;)

    SvaraRadera
  3. jag har också en hemma det var underbar...

    SvaraRadera
  4. Jag var i Stockholm förra veckan och blev jätteglad över att hitta den här tidningen, den finns ju inte i Finland... Härlig är den, får kanske planera in en Sverigeresa i december också. ;-)

    SvaraRadera
  5. Sana ja visst är den :)


    Tove.. ja endera det eller prenumerera på den ;)

    SvaraRadera
  6. Hej! Efter att ha läst din blogg så ville jag också få tag på tidningen BAKA nummer 2 och 3 har jag men 1:an är slut på förlaget och jag vill så gärna läsa den. Du vet möjligen ingen som har den som kan tänka sig att sälja den vidare?
    Mvh Charlotte Tröjer
    charlotte.trojer@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Ingen aning! Men jag kan efterlysa den till dig om du vill ;)

    SvaraRadera