onsdag 3 mars 2010

Lite uppdatering...

Ja vad gör jag om dagarna då.. varit lite dålig uppdatering på kakor och tårtor här inne tycker jag allt.
Saken är väl den att jag har två barn som akut har flyttat hem på heltid. Byte av skolor och diverse är i full gång och dagarna går alldeles för snabbt till annat just nu.
men jag är pågång. Med lite småpyssel varje kväll.
Ikväll gör jag sugerpaste.. har en tårta på G där det ska finnas blommor, hjärtan och fjärilar i olika bestämda färger :) Dessutom kommer jag att täcka den i sugerpaste denna gången eftersom jag tycker man kan hantera SP bättre än MMF.. och det blir finare :)

Sen har jag en glassbomb på G också. Har funderat lite runt med vilken smak jag ska göra osv...
så vi får se...
Bild på den kommer så småningom.. plus en tävling :)

Under tiden kan ni väl fundera och kommentera om vad ni saknar här på bloggen, vad som kunde bli bättre osv...
Hade varit skoj att få höra :)

kram på er sålänge!


Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar