onsdag 21 april 2010

Ronneby Brunn **spaaaaaa***

Ja idag har jag tillbringat heeeela långa dagen ihop med min underbara kompis Carina på Ronneby brunn.. Vi har varit på spa! :)

För endast 100kr fick vi träna, bada bubbel ute och inne, basta och bara slappa och ha det skönt.
vi åt även lunch där och jag måste säga.. guuuuud så gott! :)
åsså tog vi en fika åxå. Åt en riktigt god kladdkaka... nåja.. en halv bit :)

För oss som bor rätt hyffsat nära kan jag verkligen rekommendera att åka dit en dag för lite avslappning :)

sen finns det MASSOR med olika behandlingar om man är sugna på dom, vissa är väl kanske lite dyrare än andra men det där beror juh lite på vad man behöver och vill ha :)

Nåja.. denna underbara slö dag behövde jag allt :) Snacka om avslappning... :)

men i morgon blir det baka av :)

1 kommentar:

  1. Ronneby Brunn Spa alltså... avundsjukan är total! Jag vill också gå på spa! Jag är så stel att jag knappt kan röra mig. Jag skyller på att jag jobbar framför en dator hela dagarna. Hintade till Olof förut idag att jag ville bli bjuden på spa. Han verkade inte fatta. Jag sa till honom att han ska vara glad som får god mat varje dag och alltid har lunchlådor. Det verkade inte hjälpa.

    Grattis till så många besökare på bloggen! Det är för att du är så duktig och bakar så fina saker!

    SvaraRadera