torsdag 15 april 2010

Modellering pågår..

Nu har jag då börjat starta modellering på "heltid" här. Har ett par figurer som ska stå klara till ett bröllop och det är banne mig ingen enkel uppgift jag har tagit på mig. Ekipaget blir väldigt stort och jag hoppas att tårtan klarar av att bära dom :)
Jag har nog gjort om herrens ansikte två ggr idag och även en gång förrut.. Damens har jag gjort om typ tre ggr åxå... *pust* inte lätt när man inte gjort det förut heller...
Så vi får väl se hur detta slutar om jag får till det eller inte :/

bakningen står lite på paus.. även om jag har tänkt få till något dom sista dagarna så har jag varken hunnit eller orkat. Vi får väl se när det dyker in något gott :)
Finns massa planer i huvudet bara tiden åxå fanns :)

6 kommentarer:

  1. Känner igen mig i det där med modelleringen.. Är det människor du skall göra? Det kan vara riktigt klurigt tycker jag.. Håller tummen för dig, du löser det!! =)

    SvaraRadera
  2. Jooo det är juh människor *puuust*

    hm vi får väl se hur det blir.. *gahh* värst är det när det är till ett bröllop. Man vill juh verkligen att det ska vara snyggt då... just nu känns det som att det ser ut som en treåring har gjort det :/ jaja vi får se....

    KRAAAM!

    SvaraRadera
  3. hej min vän.....
    jag tog en kopp kaffe och lite kaka sätta framför dator och vänta för att titta din modelleringen ¤hehe¤

    SvaraRadera
  4. HAHAHA!!! Sana du e för rolig... du får nog fylla på kaffekoppen MÅÅÅNGA ggr i MÅNGA dagar innan den är klar :P

    SvaraRadera
  5. Du är ju så duktig så du kommer säkert få til dom super fint:) Jag tror på dig haha:)

    Lycka till och jag håller tummarna och ser fram emot resultatet!!

    SvaraRadera
  6. haha ja tårtor har jag väl inte några problem med men att göra gubbar å sånt DET e pilligt å svårt :/
    Men tack för tummarna :)

    Nu har jag löst detta med kommentarerna... på min "nya" dator funkar det fint men nu sitter jag på min gamla igen och jag märkte direkt att jag inte kan se din blogg med denna :( så nu vet jag juh orsaken till varför jag inte kan kommentera inne hos dig.
    Tyvärr har juh datorn kraschat igen så den ska på inlämning *suck* så nu e jag fast med min gamla en tid till.
    Men duuuuu jag såg att Siluett har fått upp ögonen för dig.. GRATTIS... visst är det som julafton ;)

    Kraaam Stina

    SvaraRadera