måndag 19 juli 2010

Nuuuu har min älskling fått komma hem :)

Nu har jag fått hem min Kenwood Major Titanium.. och den är såååååååååååååååå fin... och vad den tickade fint när jag testade den :)

Rörde ihop till en cheesecake.. får se hur den blir.. inget recept utan gjorde mig av med lite saker i kylskåpet bara :) Måste verkligen frosta ur den för det har frusit på väggen bakom... och sen har jag tre frysar som ska frostas ur åxå..*puuuuust* Ändå hamnade massa kakor i frysen innan *hehe*

Nu funderar jag dock att röra ihop något gott bröd som ska knådas hårt och länge... Min bästa vän Riggan har gett mig ett recept på gotlandslimpa som jag bara måste testa.. får se om jag hinner mer i dag... men någon dag så :)

Nämen nu måste jag bara få hem min nya dator för nu börjar det bli rätt mycket bakverk som ska upp på bloggen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar