onsdag 19 maj 2010

Jag är tillbaka!!!!!

Tänk vad lustigt.... enligt internet leverantören så var det absolut INTE något fel på masten utan det måste vara modemet (mobilt) krävde att dom skulle skicka nytt modem för att garantin var juh fortfarande kvar..
Kommer hem ikväll och då har jag helt plötsligt internet... ja se vad konstigt... man kan juh undra då var felet låg... för inte är det modemet :P

jaja.. men jag e juh gladare än gladast iafl för nu kan jag börja hänga här igen och allt som man måste göra via internet idag :)

Så i dagarna blir det nog uppdateringar kan vi väl hoppas på.

I morgon blir det biskvie bak i MASSOR så i morgon kommer det nog inget nytt. Förmodligen lite gammalt som hänt i veckan kan jag tro så ni får hålla ögonen öppna ;)

Trevlig kväll på er!


Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar