söndag 30 maj 2010

I morgon kväll går tävlingen ut!!! SKYNDA!!!

Ja i morgon kväll går tävlingen ut, då koras tre stycken vinnare till dom fina små paketen :)
Nu är det riktigt spännande!


Helt galet vad många som är med och tävlar och jag hoppas ni hinner bli några fler :)
Har också fått nys om att ni varit en del som gått in på Pehrnillas webshop och beställt grejer och många har kikat in för att titta.
Själv har jag gjort en beställning som jag hoppas kommer här i dagarna.
Kan bara prata för mig själv men jag lär nog bli stamkund där inne jag :)
Barnen fick juh även syn på glass såserna, vilket liv det blev :P

Ni som ännu inte har varit inne och kikat, kila in på strössel & annat, ni kommer inte att bli besvikna iafl :)

Förövrigt så är det många tårtor på inkommande. I veckan ska en viss grej firas enligt mina söner :P så då blir mamma tvungen att baka tårta *s* det får ni se på tisdag vad den saken gäller :)
Sen fyller grannpojken år och ville åxå ha en tårta :)
Sen efter det är det skolavslutning för våra barn, födelsedagar, besök och midsommar. Ojoj vad här ska ätas tårta :)
Dessutom har min söte far beställt/piiiiiikat att han ska ha smörgåstårta så det får vi juh åxå se till att han får när dom kommer ner till mig den 15:e.
Tror han ska få det som lunch, eller hur pappsen? :P
Ja här har vi inga hemligheter ;)

Sååå håll utkik. Denna månad blir det MÅNGA tårtor :)

2 kommentarer:

  1. Tjohoo! Vad roligt och spännande ... redan glömt vad jag beställt.. haha.. Stina i ett nötskal ;)

    SvaraRadera