söndag 13 juni 2010

Linnea´s tårta



Söta Linnea fyller år idag.. 9år.. den skulle innehålla choklad och vara glittrig... min fantasi ville inte riktigt vara med mig i helgen, så det blev en liten "sommarhatt" En vit med pärlemoglitter, ljusrosa rosett och band.,... allt utom "Grattis Linnea" glittrar :)
Innehållet i tårtan är:
Chokladbottnar
Vitchokladfluff
Hallonsylt (hemmagjord på vilda bär)
hallongrädde
spacklad med marängsmör
täckt med MMF

Mitt favorit tårtunderlägg fick vara med även denna gången, och det kommer självklart från SILUETT

5 kommentarer:

  1. så fint din tårta!!
    du är jätte snäll mamma som göra super guda och härlig fint tårta till dina barn. jag ska baka tårta till min pojke eftersom han ska firar fem på onsdag hihi
    kram....sana

    SvaraRadera
  2. Sana.. tack gumman!..

    Åhh 5¨års tårta.. jag ser verkligen framemot din tårta SAna.. du e så himla duktig och gör så fina saker :)

    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Du är grym!
    Hade du bott på Gotland! Hade du fått anställning på mitt lilla sommarcafé direkt!

    SvaraRadera
  4. Tack Anna! Det där värmer ;)

    Hade jag bott på eran fina ö så hade jag gärna tackat Ja tusen gånger :)

    SvaraRadera
  5. Alla tyckte att den var jättefin och god! Tack!!

    SvaraRadera