torsdag 31 december 2009

Funderingar..

Funderar stenhårt på att fixa ihop en tävling så småningom......... Vad säger ni... någon som är intresserad av att vinna en tävling?

Tror kanske att vi kör en liten tävling när besöksmätaren står på 5000.................. :)

Ska fundera lite på vad som ska lottas ut.................... kanske någon vill bli min sponsor och vara med att sponsra min tävling?*s*

Nej men något fint strössel eller dylikt kanske man kan slänga iväg :)

Annars kan ni juh hagla in lite tips på vinst som ni tycker skulle va fint :)


Funderar vidare..........åsså hoppas jag ni kommenterar och tipsar om vinster och sånt som jag kan ha med :)

5 kommentarer:

  1. Tävlingar är alltid skoj, särskillt tävlingar där man inte behöver skriva en bra slogan utan bara ett vänligt ord...vinner gärna strössel efter att ha blivit suktad av dina bilder på fynden från grannlandet.

    Hälsningar från Karin

    SvaraRadera
  2. Ps din klocka i bloggen verkar gå fel jag är här inne och kommenterar på andra sidan årsskiftet....

    SvaraRadera
  3. Karin...... nej men jag gillar inte dom där jobbiga tävlingarna med allt konstigt man ska göra och hitta på. Denna blir enkel. En liten kommentar räcker för en lott :)

    Nå tror faktiskt på strössel, det är juh något som man alltid har nytta av och som man med glädje använder på fina saker :) och sen är det juh lätt att skicka iväg det snabbt på posten åxå :)

    Tack så hemskt mycket för din hälsning, kul att "höra" av dom som är här inne och kikar :)


    Anonym... hm.. har åxå sett att klockan inte riktigt stämmer. Men har inte gjort något åt den men är du inne på rätt sida av året och den ändå visar fel då ska den banne mig ändras ;) Tack för kommentaren :)

    SvaraRadera
  4. Tävlingar är alltid kul. Strösslen verkar fina..

    SvaraRadera
  5. Martina... jo men det får nog bli strössel som vinst. Ska bara hitta och beställa lite först :)

    SvaraRadera