söndag 13 december 2009

Julkorgar




Nu har jag plockat och gjort i ordning "ge bort" korgarna, som ska vara som julklappar till gubbens syskon med familjer. Ikväll är det lillajul hos svärföräldrarna :)



I korgarna ligger det:



1 flaska Chili Choklad glögg

1 påse hemma bakade lussebullar

1 påse hemma bakade drömmar

1 liten påse med hemma gjorda Mozart kulor med Marabou Vinter

1 liten påse med hemma gjord lakrits knäck

1 liten påse med hemma gjord skumtomte fudge (barnen skulle absolut ha med det i korgarna så det fick bli så ) :)

1 servetter

1 påse russin och sötmandel

1 röd ljushållare som ser ut som en röd stjärna :)


Hoppas dom blir glada!

5 kommentarer:

  1. JAg skulle bli superglad om jag fick en sådan korg.. Ha så trevligt! KRamar

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna ta emot en sån julklapp jag oxå.När far ni opp ti Malax ?
    Ingen snö ije än, trist väder, 2-3 + grader.

    Maria

    SvaraRadera
  3. Ja jag hoppas juh åxå att dom ska bli glada över korgen, men men.. vi får väl se :)

    Maria jag mailar ;)

    SvaraRadera
  4. Ser ju jättefina ut!!

    SvaraRadera
  5. CArina... tackar :) Dom fick varsin stenugns limpa åxå :)
    hoppas det smakar lika gott iafl som det ser ut*S*

    SvaraRadera