torsdag 31 december 2009

Finlands shoppingen :)

Lovade juh lite bilder på allt jag hittade i Finland när jag var där :)

Hittade snöflingor och annat fint strössel :)

Lite synd att färgerna inte riktigt kommer fram i dessa kulor men dom är GRYMT fina, fin gröna blå och rosa.. har inte sett dom här i sverige .. sen blå och vita snöflingor, svart karamellfärg och en annan strössel jag heller inte sett tidigare :) FYND!

Så här såg det ut när jag väl fick upp allt på bild :) Hittade blandade kulor med mörkchoklad, vit och mjölkchoklad. Alltså tre olika färger och smaker i en burk :)




Världens vackraste fat...... nåja för tillfället iafl. Jag fastnade stenhårt på dessa två fat och jag kunde inte glömma dom alls. Tack mina underbara goa ungar och framförallt min kusin som fixade allt :) Burkarna köptes med -50% sådär efter jul :) och glasskålen på foten har jag velat ha länge så den blev åxå inköpt :)
Mycket nöjd och belåten. Nu är det bara lite fundering kring vad man ska använda allt till :)
GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!












2 kommentarer:

  1. Oj, vad mycket skoj grejer!!

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det :) Strösslet jag hittade var juh 10 poängare självklart :)

    SvaraRadera