måndag 18 oktober 2010

Måste bara dela med mig...

Hittade denna länken inne hos Pehrnilla på strössel&annat.

Måste åxå bara dela med mig av den för hon är GRYM på modellering och framförallt att spritsa kakor och såna grejer, och dom vackra rosorna är juh helt grymma :)

Kika in på Ebetys.. Nu är då sidan finsk, tjejen åxå antar jag *hehe*
Men ni som inte kan finska kan ju alltid titta på bilderna. Det gör jag.. även om jag är född och uppvuxen i finland så är det juh inte alltid man klarar av språket :P

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset! Gillade arbetsbeskrivningen till Conversen...

    SvaraRadera
  2. Visst är hon duktig! Hittade hennes blogg för ett par år sen, det var en av de första kakbloggarna jag hittade och jag minns ännu hur förundrad jag var över hur någon kunde vara så duktig. Det är jag fortfarande. ;-)

    SvaraRadera