fredag 16 december 2011

Egen present..


Varför inte ge bort en egen gjord present :)

En av mina närmsta vänner fyllde år häromdagen... eftersom det varit lite sjukstuga där i veckan och jag inte får bli sjuk inför operationen så kunde jag själv inte åka dit och uppvakta henne :/
Sen skulle hon köra våra söta pojkar till skolan eftersom dom hade sovmorgon och då tyckte jag att hon kunde få en liten present iafl, fika lite när hon kom hem igen så när jag körde min son hem till dem (för regnet öste ner) tog jag med denna söta lilla present till henne.

En päronbiskvie
En körsbärsbiskvie
En orkidé blomma :)

Sött och gott! :) ..... och jag tror hon fick en trevlig fika :)

STORT GRATTIS IGEN CARINA!!!

3 kommentarer:

  1. Tack Stina!! de var jättegoda, men jag fick dela med mej lite till familjen ;)

    SvaraRadera
  2. Carina.. det var väl snällt av dig att bjuda familjen åxå ;)

    Amy... ja det är ju tanken som räknas.. och att stå och göra biskvier tar ju faktiskt sin lilla tid å energi ;)

    SvaraRadera