tisdag 16 oktober 2012

Tidningskungen


Man är ju lite smått tokig i tidningar och böcker som gäller mat och bak, Kikade in på Tidningskungen.se och botaniserade runt lite, hittade många smaskiga utländska tidningar som man gärna hade velat sätta tänderna i. Vilken chock det blev när jag upptäckte att flera av de kända tidningarna var hutlöst dyra, är det för att det är dyrt att frakta dem till Sverige eller är det för att de är så pass kända att tidningarna i sig är dyra?.. Klickar ni HÄR kommer ni raka vägen in till mat, vin och baktidningar. ;)


Den omtalade Donna Hay, hade ju varit spännande att ta hem några sådana här nr för att se om det är något att hänga i julgranen eftersom hon är så pass omtalad i bakvärlden :)





 Jamies tidning hade jag mer än gärna prenumererat på, men anser att den prislappen är alldeles för stor för min  plånbok. Lägger hellre de pengarna på annat än en tidning isåfall.

Journal chocolat har jag faktiskt prenumereat på innan, sååå läcker tidning om allt i chokladväg. Till slut tröttnar jag och vill ha något annat, men jag lär garanterat återkomma till denna tidning igen om jag känner mig rätt ;)



Nej tusan, jag får nog gå in och kika lite mer på Tidningskungen, kanske det blir en prenumeration av någon sort i alla fall ;)

Och ni som inte gillar mat och baktidningar utan andra tidningar. Gå in ändå på tidningskungen för där finns nog tusan precis alla tidningar man bara kan hitta :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar