måndag 7 maj 2012

Ge lite kärlek i sommar!


Här går allt i kärlekens tecken just nu, ja mer än annars kanske. Kan ju vara pga det stundande bröllopet :)
Igår blev våra bröllopstårtor klara och nerfrusna. Resten görs på bröllopsdagen :) Dock blir det inga smygbilder eftersom tårtorna är hyffsat hemliga ännu :)

Något som däremot kom på posten idag var just dessa på bilden. Plopp kommer ut med kärlekschoklad :) toffeen har fått en smak av geléhallon och hallonbitar i vit tryffel. Lät inte det gott eller vad?
Dessutom samarbetar de med posten och man kan skicka lite kärlekschoklad med posten i denna fina "ask"
Hade dessa plopp varit hälften mindre hade jag köpt upp en drös och satt dem i våra små presentpåsar till bröllopet. Tyvärr är de lite för stora men tänkte göra två av mina närmsta vänner lite glada idagarna :)



Så... jag ska faktiskt inte ens smaka chokladen utan jag ska skicka en av dessa i paketet på bilden till en av mina närmst mest stöttande och underbara vän som finns i vått och torrt.
En till vän ska bli den lyckliga till den andra,  som alltid finns där glad och energisk och man kan verkligen inte vara ledsen, deppad eller dylikt i personens närhet :) Tyvärr kom det ju bara en sådan här låda så de andra  får jag nog ge direkt i handen. Men vad gör väl det. Huvudsaken är väl att man sprider kärlek runtomkring sig och visar sina nära och kära hur mycket man tycker om dem :)

Köp en plopp kärlek så ingår Postens presentförpackning!

Så gör som jag, sprid lite kärlek runtomkring er :)

Själv ska jag kila ner till posten ...... :)

5 kommentarer:

  1. Låter ju gott!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får du berätta för mig sen :) Har ju gett bort alla 4 :)

      Radera
  2. Den var jättegod! Tack !!!

    SvaraRadera
  3. Det finns små versioner utav denna plopp :) Såg det i alla fall på Hemköp!

    SvaraRadera