måndag 7 november 2011

Värsta chokladkakan till Halloween


Mitt bakande blir aningen lidande nu när jag jobbar heltid, ibland mer än heltid :/ så alla mina hysteriska bakpåhitt skjuts fram varje gång, istället rör jag ihop något lätt och mindre tidskrävande istället...

Just nu kommer jag inte ens ihåg receptet, vet inte riktigt var jag tog grundreceptet.... har för mig att det var något cupcakes recept som jag sedan hällde i smält choklad i ...
Tog en mumsig choklad och smälte över kakan och tog det underbara Halloween strösslet på som jag beställt hem från Strössel & Annat. Effekten med spindlarna i strösslet var skitskoj :) Små svarta spindlar lite här å där i kakan :)

god som attan var den åxå så jag måste försöka hitta grundreceptet jag använde mig av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar