lördag 26 mars 2011

Amerikanska pannkakor :)


Har länge velat testa dessa pannkakor och idag kom jag till skott. Inte var det väl enklaste smeten  men jag får väl testa lite olika recept och se vad som blir godast och finast. Så här blev dom idag iafl. Första gången jag gjort Amerikanske pannkakor :)

Vad använder ni för recept? Tipsa gärna om något bra och gott :)

När vi var på polenkryssningen hade dom amerikanske pannkakor på frukost buffén och smaken i dom kunde jag nästan dö för :) Fast det var ju köpe men ändå... det fanns en smak i dom som gjorde att jag totalt smälte för dom :)

Detta receptet tog jag ifrån matklubben, klicka på matklubben länken så kommer ni rakt in i det inlägget, ja dvs om ni är reggad på sidan ;)

Serverade sirap till barnens lycka, vad gör inte en socker kick på morgonen för dessa tonåringar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar