tisdag 22 augusti 2017

ÄNTLIGEN!!!!!!

ÄNTLIGEN har jag lyckats öppna upp min blogg igen så att jag kan göra inlägg. Herregud vilken pärs det varit i veckor och månader. Har dessutom inte fått något svar på mina mail jag har skickat överallt. Tills jag plötsligt tänker på att gå in på en gammal mail jag inte haft igång och använt på många många år. Vad hittar jag där?!!!! jo svaren på alla mailen jag skickat iväg, Så nu äntligen är den upplåst och användbar :)
Kanske att jag nu också kan få baknings nerverna att börja kittla igen :)


Igår slängde jag bort en jäkla massa sockerpasta och marsipan. Halva mitt kylskåp var ju fullt med sånt som jag bara glott på men inte orkat använda..... så vi får väl se vad som händer under höstens gång.
Just nu är det mycket ute och inne som måste få sig en omgång innan jag kan börja roa mig med mer bakning. Men det kanske kommer.

Hoppas ni följare hittar er väg tillbaka hit :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar