lördag 29 december 2012

Lisas nutella fudge



Jag var ju trots allt tvungen att göra lite julgodis mitt i all jobbar stress, valde dock de som gick snabbt att göra men som ändå lät himla gott :)

Dessutom ville jag testa färdig kokta DDL som man kan beställa efter på Strössel & Annat, här nedanför ser ni glasburken och klickar ni på "strössel och annat" här i texten ovanför så kommer ni raka vägen in där ni hittar burken med kolasåsen :)


Bilden är lånad från Strössel & Annat


Tillbaka till den helt underbart magiska Nutella Fudgen.... receptet lånade jag av Lisa med bloggen sockerrus, och är ni sugen på att testa, som jag verkligen rekommenderar er att göra så finner ni receptet HÄR



Sen gjorde jag även en Turkis Peppar fudge och vanlig knäck, med och utan nötter :)


I morgon blir det att förbereda nyårs desserten.... så tills dess önskar jag Er en trevlig fortsättning på lördagkvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar