onsdag 25 november 2009

Kvällens ihopsnodda bakelse..




Nåja, aningen misslyckad skapelse, men var bara tvungen att testa mina nya utstickare, hade ingen vit superpaste bara choklad och sen gul, så jag gjorde gula kallor... lite för tjock deg och den hann torka lite för mycket.. Hade åxå gärna haft lite större utstickare åxå..
Sen gjorde jag eget hemmalagad kristyr.. hade ingen svart färg och eftersom jag har lakritssås rinnande över bakelsen så slängde jag ner det i kristyren och fick en grå färg. Tyvärr var kristyren alldeles för tjock för att spritsa ut och jag fick trycka rejält för att få ut något. Orkade inte plocka ut allt ur struten igen för att lägga på mer vätska utan det fick bli så där. Däremot var kristyren jättegod med lakritssåsen :)
Det är chokladmuffins innuti med jordgubb lime smak i marängsmöret(rosa) sen sugerpaste lock på... och lite lakritssås såklart :)
Gubben å sonen påstod att den var jättegod.... nå säkert jättesöt åxå 99% socker *haha*
Synd att kameran tar så dåliga bilder...
Satte på lite pärlemoglitter åxå för att det skulle se lite snöglittrigt ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar