tisdag 26 januari 2010

Kitchen Aid Professional


En sån här behöver jag, vill ha, måste ha, önskar mig, ska ha........ någon gång............ *längtar*
Ska banne mig göra allt för att införskaffa mig den. Och det ska vara professional med tanke på hur mycket jag bakar :)
Men tills jag får råd med en sån här får jag nöta på den lilla GAMLA handvispen jag har. Fanns här i huset när vi flyttade in, svärmor har nog köpt den för LÄÄÄNGESEN.......... men den fungerar än ;)
Nå.. tills dess att jag har den hemma på min bänk så kilar jag in nästan varje dag och kikar runt på Bagaren och kocken , finns juh så himla mycket fina saker där.
Har bestämt mig att om det blir av att vi åker till Göteborg till sommaren så ska jag bara in på Bagaren och Kocken :) Sen kvittar det om familjen stönar och pustar :P

4 kommentarer:

  1. Mmmm, vem vill inte ha en sån....

    SvaraRadera
  2. Martina.. jamen tänk vad allt skulle bli enkelt :)
    Försöker övertala gubben om att eftersom den har en medellivslängd på 30år den där maskinen så blir juh 7000kr inte så värst mycket på 30år.. alltså rätt billig.. hm. men han e lite svårövertalad *skratt*

    SvaraRadera
  3. Ett ögongodis! Men än duger min gamla husqvarna från mannens farmor! Går som en klocka.

    SvaraRadera
  4. Gunilla... ja går dom som klockan då vill man juh inte göra sig av med dom ;)
    Själv står jag juh med en handvisp... som låter som f*n, något som svärmor inhandlat till huset för säkert 30år sedan *S*
    jobbigt och drygt *s*

    SvaraRadera