lördag 3 april 2010

Solresor... TÄVLING!!!


Solresor har en tävling till oss bloggare :) Vinnaren får åka iväg utomlands och blogga dagligen om hotell, mat, resemål osv. Solresor betalar alltihopa mot att man då bloggar om just resemålen och allt som händer dagligen.
Vem vill inte vinna det :)
Mitt önskande resemål är Thailand... åhh tänk att få chansen att åka dit, en chans som jag inte kommer att få på lääänge :) men någongång kanske... jag får hålla tummarna för att jag vinner så att jag kan åka ut och göra reportage ifrån thailand :)
Gå in ni också och vara med i tävlingen... tävlingen hittar ni HÄR

4 kommentarer:

  1. sölresor...jag vill gärna åka tillbaka till thailand jag sakna mina syskon min mamma min pappa och stranden men denna året åka jag inte T_T därför att jag och min man måste passa restaurang själv
    kram/sana

    SvaraRadera
  2. Sana.. vad tråkigt! :( Jag kommer inte heller att åka "hem" i år. Mina föräldrar kommer förmodligen hit istället :)
    Ibland får man inte ihop det... ni får planera till ett nytt år istället ;)

    Kram STina

    SvaraRadera
  3. Jag kan följa med som resesällskap om du vinner....

    SvaraRadera
  4. Carina.. ja om du lyckas övertala J om att han ska stanna hemma och du åker med mig istället så GÄRNA för mig ;)

    SvaraRadera