tisdag 6 april 2010

Påsken är över...

Ja nu är påsken över och det blev väl kanske inte så mycket bakat.

Tipsrundan var riktigt trevlig igår trots att det duggade. Vi stod iofs inomhus men dom som trotsade regnet var riktigt duktiga och fick kaffe med massa dopp till :) Dom verkade nöjda iafl.

Nationaldagstårts tävlingen hade jag tänkt vara med på men jag har faktiskt varken orkat eller haft tid, så den tävlingen hoppade jag denna gång.

Hela förmiddagen har gått åt till städning av stall, hönsen ska ha sitt, grävt över hålor i vägen (grusväg) och sen har jag joggat och promenerat en timme, plus att jag stod 15min och tränade på min skakmaskin.
Ja som ni hör så tränar jag intensivt här vissa dagar*hehe*

Nu ska kaffet drickas upp, lite mellis i magen och sen ska hushållsgörat sättas igång.
Ska dessutom göra MMF (marshmallows fondant) och förmodligen ska jag försöka mig på en tårtbotten som är glutenfri :)
Vi får väl se hur det ska gå*hehe*
Sen behöver väl jag och pojkarna lite lunch också kan jag tro...

Så jag har dock inte lämnat er mina kära läsare, utan här är det full rulle mest hela tiden :)

Bilder kommer nog på dagens projekt, senare ikväll eller under morgon dagen. Vi får väl se vad jag hinner med idag :)

Trevlig tisdag på er alla!

Stina

2 kommentarer:

  1. påsk är över men jag kan hitta på nånting att baka hehe...nu står min tårta i kylskåp ska göra lite pettit four vi får se ska blir pettit four eller bara tårta med sylt hehe
    kram....sana

    SvaraRadera
  2. Sana min vän.. tänk att jag alltid längtar tills du uppdaterar din blogg.. så fina bilder och så härliga bakverk ;)

    Låter smarrigt det där..

    Kram Stina

    SvaraRadera