fredag 9 april 2010

20 000 besökare

Men hörrni.. mina flitiga besökare.... snart har jag haft 20 tusen sidanvisningar.. helt otroligt.. och vad snabbt det gått med tanke på att jag startade denna bloggen i november :)
Ni är helt underbara som kikar in här på min blogg :) blir så glad av alla kommentar och avtryck, så roligt att se vem som är inne här och kikar.
Så ni som ännu inte har skrivit något inlägg, plita ner någon rad, det är alltid roligt att se vem som kikar in här :)

Tycker ni inte att vi ska köra en tävling nu när vi kommer till 20 000 sidanvisningar? det är juh ett stort tecken på att ni är många som tittar in hos mig :)


Något förslag om vad vi ska ha som vinst?

Kom gärna med förslag så kan vi väl se vad vi kan knåpa ihop :)

Trevlig helg på er alla!

5 kommentarer:

  1. Härligt med så många besökare, men inte ett dugg konstigt att så många hittar hit med tanke på vilken trevlig blogg du har.
    Tävlingar är alltid roliga, ser fram emot att se vad du hittar på för något.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. gullig du är Therese :)

    Hm.. inget tips på vad jag ska lotta ut?

    Jag får väl klura ut något roligt om inte någon sponsor vill komma med någon bra idé :)

    för tävlingar gillar vi juh :)

    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Åh va kul att det är så många som har hittat hit! Jag har koll på alla dina inlägg via blogkoll :)

    SvaraRadera
  4. Om du håller dig till tål några dagar så kan Strössel & annat sponsra med saker som vi kommit överens om:)
    Webbutiken är snart klar.
    Mvh Pehrnilla

    SvaraRadera
  5. Pehrnilla.. nämen vad skoj!!! vad roligt att ni snart är igång... sett framemot din webbutik :)

    nämen då väntar jag lite då så löser vi det ;)

    Kram Stina

    SvaraRadera