onsdag 28 april 2010

Mail från Marabou..


För en tid sedan fick jag ett mail av Marabou, har bloggat om det innan. Dom ska nämligen ta fram en ny choklad och nu kan vi konsumenter vara med och fixa utseendet på chokladen :)
Eftersom jag nu sitter så snällt vid den gamla sega datorn och lär göra minst en vecka till innan jag får hem min nya dator som inte är så ny längre och som servas stup i kvarten.. så kan jag tydligen inte vara med och tävla..
Allt är för segt och fast jag försökt miljoners triljoners gånger så kommer jag inte längre än där man ska klicka på flaskan :(
Däremot så tycker jag att ni andra ska vara med och tävla ;)
HÄR kan ni tävla!
Dessutom har dom kommit ut med en ny choklad IGEN... POLKA!!!! den måste verkligen inköpas snabbt som ögat och testas :)
Jag ÄLSKAR marabou choklad och har nästan princip ALLTID marabou choklad i mina fluffar :)

2 kommentarer:

  1. Aj, aj, en polkachoklad.....och jag som skulle dra ner på godisätandet :-)

    SvaraRadera
  2. Martina... haha!!! Ja du.. nu polka och nästa medelhavs choklad.. den är man juh rätt sugen på att få smaka :)

    tror du vi kan hålla oss ifrån dom?*s*
    Polkan tror jag är underbart god. Jag älskar mint :P

    Kram på dig tjejen!

    SvaraRadera