torsdag 22 april 2010

Lyxiga rom biskvier


Yngste grabben ska stå med sin klass på lördagens marknad här i byn och sälja bakverk. Kunde juh inte låta bli att göra mina favorit biskvier (receptet hittas under kakor i högra meny rad)
Inte kunde jag låta bli att ringla vitchoklad på dom heller för att få dom lite mer lyxig :) Blev 33st
Så dessa biskvier blev med romsmak och sen då vitchoklad över.
Nu ska jag återgå till mina andra som kommer att vara helt annorlunda, men dom är nog dom godaste biskvierna jag någonsin gjort :)
Bild kommer så småningom när dom är helt klara :)

3 kommentarer:

  1. Umm...de se så gott ut ;d
    man kan njuta med biskvier och en kopp te under solen eller hur?

    SvaraRadera
  2. Sana.. jamen visst kan man det :)

    Jag tror jag tar en med vitchoklad och melon smör kräm isfl ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. hahah....du är rätt ;0
    andra biskvier är ju mer goda tycker jag!!

    SvaraRadera