fredag 16 april 2010

Data krasch IGEN!!!

Vad trött jag blir............... *suck*

Nu har datorn kraschat igen, jag undrar när dom ska inse att denna datorn SKA skrotas.. GE MIG EN NY!!! Hur länge och hur många ggr ska jag behöva stå ut med detta :(

Nå tur jag har min gamla.. även om det är krångligt och bökigt så kan jag juh göra det som behövs...
Bara vissa bloggar jag inte kan kommentera och det är sååååå tröttsamt :(

Meeeen jag får väl stå ut med att vara utan dator i tre veckor nu igen då ... göra det nödvändiga på denna istället... *suck*


I dag går alla mina tankar till min älskade farbror som kommer att begravas runt 12 tiden idag..alla mina tankar åxå till hans fyra barn som idag begravar sin far..
Min älskade farbror dog alldeles för ung i Altzheimer :(
Kommer aldrig att glömma dig, du finns i mitt hjärta!


R.I.P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar