lördag 27 mars 2010

så där ja........

Efter en hel dag i köket med misslyckade macaroones.. nå bortglömda blev dom juh.. lite krispiga sådär efter fem minuter för mycket i ugnen *hehe*
Sen annat som gått galet... men det har nog varit en sån dag :(

Nu är iafl Citron/kokos macaroones gjorda... med marabou choklad fyllning......
Hit hat´s i massor är gjorda.. bara doppning i choklad kvar..
och sen har jag gjort en tårta på Sanas underbara rulltårta också.. som ska täckas och dekoreras i morgon..
värst är väl att jag inte hunnit göra mina blommor idag... men det ordnar väl sig hoppas jag i morgon.. knappast att dom hinner torka och få form.. men det löser väl sig på något vis.. ;)
familjen sover i morgon när jag slår upp ögonen så jag ska nog hinna pyssla med tårtan förhoppningsvis medan dom sover :)

Fotografier och recept kommer förhoppningsvis i morgon...... hm... om jag nu hinner med tanke på kryddparty och barn hämtning.. om inte annat så får ni allt hålla er tills på måndag :)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar