fredag 19 mars 2010

Glöm inte att TÄVLA!!!

Jamen hörrni, ni får juh inte glömma tävlingen som är igång (kika i högerkanten)
skynda skynda ;)

Tänkte åxå meddela att jag har fått ett tim vik... på storkök.. så nästa vecka jobbar jag måndag-torsdag.. en timmes bilkörande en väg så jag kommer att vara borta från tidig morgon till sena kväll .. börjar nämligen klockan 10:00 och slutar 18:30..
så upp klockan sex och fixa iväg son till skolan, sen djuren och allt där till :)

Men det ska faktiskt bli roligt.. göra något annat än bara gå hem och strutta runt och göra samma sak varje dag :)
Men antar att man kommer att vara trött efter arbetspassen, man e juh van att gå runt hemma som man vill :)

Men men... undrar ni om tystnaden så är det just för att jag jobbar lite med annat :)

Däremot är jag helt ensam hemma i helgen.. får se vad som hittas på :)


Trevlig helg alla!

2 kommentarer:

  1. Kul att jobba i storkök! Du får berätta vad som lagas i köket, det är alltid kul att höra. :-) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. jag har jobbat i min thairetaurang kök varje dag efter jag gick hem från min SFI class och varje fredag kväll och min man passar mina fyra barn hemma det mycket trött men kul

    SvaraRadera