onsdag 24 mars 2010

Jag har bakat!!!!!!!

Tänka sig.. chefsinnan såg nog min bakabstinens i morse för hon tyckte att jag skulle baka kakor å saker till killarna :)

Blev två STORA kesokakor i såna där bauta stora "bläck" åsså två i likadana bläck fast choklad, med banan och hackade nötter på...

Fråga mig inte om något recept. Försökte skriva ner det jag hävde i men vetti tusan hur det blev*S* en näve av det, en gnutta av det, och lite av det där..

ja så det kan gå. Men det blev juh allt lite liv när dom öppnade dörren till matsalen och kände doften av hembakat :)
Serverade vispad grädde till choklad banan saken :)

Bilder finns.. inga bra.. tog med telen... måste bara få in dom i datorn först :)

Nå idag känns det ändå lite bättre eftersom jag fått baka några timmar :)

Sen har jag även agerat kallskänka :) Jätteskoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar