torsdag 11 mars 2010

Glassbomb Set tävling!!!


Nu kommer det en tävling här tillsammans med Hus-Modern. Den här roliga saken kommer jag verkligen att använda mig av igen. Egen hemma gjord glass e juh så himla gott och visst kan man använda köpt också om man vill :) Detta kan man juh variera med i det oändliga om man så vill :)
Nu har ni chansen. Allt detta kan bli ditt. Glassbombsformen plus tre damer i rött, blått och gult :)
busenkelt att göra och att använda.
Hur ska man göra då?
Jo... så här ska man göra om man vill vara med och tävla:
För 1st lott: Kila in på Hus-Modern, kika runt där och titta och skriv sedan i en kommentar här i detta inlägget om vilken pryl du helst hade velat ha eller är intresserad av.
För 2st lotter: Kila in på Hus-Modern kika runt där och titta och skriv sedan i en kommentar här i detta inlägget om vilken pryl du helst hade velat ha eller är intresserad av. Plus att du bloggar om tävlingen med både en länk till Hus-Modern och även hit till mig.
Lägg sedan in din blogg länk hit till mig i din kommentar så att jag snabbt kan hitta den på din blogg.
Tävlingen pågår till 31:a mars. Kl. 18:00
Lycka till nu alla!

10 kommentarer:

  1. Jag skulle helst vilja ha en fyrkantig bakform, perfekt då man skall göra paket tårtor mm:D

    Har även gjort et inlägg i min blogg:
    http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-hos-tulipansbakverk.html

    SvaraRadera
  2. http://shamnmum.blogg.se/2010/march/vinn-glassbombform-31-mars.html

    KLART jag e med på denna.. tar 2 lotter direkt.. likabra.. kanon hemsida, enkel och massa kul saker som jag inte ens visste fanns. det gillar jag

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag vill gärna vara med och tävla. Jag skulle vilja ha Multiform runda .Där fanns mycket som jag skulle kunna tänka mig. Jag länkar till Hus-Modern och till din blogg på min blogg dromoverkighet.blogg.se
    Mvh Ulrika

    SvaraRadera
  4. Madde.. skulle jättegärna vilja vara med i din tävling men jag ser inte ens texten i inlägget för allt ligger skjutet till vänster... jag kan aldrig skriva en kommentar till dig exempelvis och nu då även inte se hela inlägget utan bara lite på kanten :( När går din tävling ut och hur kan jag vara med?

    SvaraRadera
  5. Jag vill vinna!!!
    Gillade pajformen som var hjärtformad.
    Mvh Carina

    SvaraRadera
  6. Vet ej om du fick mitt medelande!? Vad använder du för webbläsare? Är bara du (vad jag vet om) Som har svårt med detta.
    Den håller på till den sista!
    Om du kan kopiera bilden på inlägget så ladda upp den på din blogg, gå in på www.mikadesign.se och hitta en produkt som intresserar dig och blogga om den samtidigt som du länkar till min blogg och till mika. Kommentera sedan att du är med och tävlar, vad du vill vinna och en motivering. Då du har problem att motivera så kan vi lösa det om du mailar din motivation till mig på lutten19@hotmail.com

    Mvh Madde

    SvaraRadera
  7. Madde.. tack så hemskt mycket för hjälpen ;)

    SvaraRadera
  8. Jag är självklart med o tävlar! Jag kikade in hos husmodern o såg att hon har jäskorgar, det är något som ligger högt på min önskelista!!!

    Jag länkar i högerkanten på min blogg: http://iannasliv.blogspot.com

    SvaraRadera
  9. JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!
    Hoppas på tur, varken hinner eller orkar lägga in ett inlägg i min blogg nu :(
    Men hoppas ändå på tur.

    Jag ääälskar de fyrkantiga bakformarna, de är bra om man vill ha en fyrkantig tårta!

    Kramnar till dig =)

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill naturligtvis vara med och tävla! Jag hittade både ett bakbord och en sockertermometer som kändes lockande! Länk direkt till tävlingsinlägget i min blogg kommer här: http://tantgudrun.blogspot.com/2010/03/glassbombs-set-klart-jag-ar-med-och.html

    SvaraRadera