lördag 13 februari 2010

Shopping i Kalmar

Har spenderat halva dagen i kalmar idag. Fikat med en hög trevliga tjejer medan barnen gick på stan, sen sprang vi in på Åhlens och gottade oss i såna här fina saker :) Lite röda lappar fanns åxå och vem kunde motstå fina kökshanddukar , muffins formar, en kökshanduk för 29:- med tårtor och cupcake´s på (den blåa) satin band, silikonformar med löv... ja lite smått och gott alltså :) Kakställningen var det rödlapp på och den kostade bara 74,90.. vem kunde motstå det priset*hehe*
Avslutade dagen på Citygross. Inhandlade 25kg strösocker och 25kg florsocker. :)

5 kommentarer:

  1. Ja visst har de fått in fina saker till Åhlens. Jag har också i stort sett köpt alla de saker du har med på fotot. :)

    SvaraRadera
  2. Härlig blogg!

    Dom där rosa formarna har jag hemma, hur söta som helst. Dom turkosa (el är det fel färg?) var också superfina :P

    SvaraRadera
  3. Jag shoppade också i Kalmar i lördags! :-) Ifall du inte har varit på Topiary är det ett hett tips, de har massa Green Gate-grejer och fullt av fina saker. Mitt ha-begär är enormt så fort jag går in i den affären... (Det är i och för sig alltid ganska stort ;-)

    SvaraRadera
  4. Tjejer.. kan bara säga att Åhlens är min nya favorit affär *S* eller.. hm.. mjaa i lilla kalmar iafl*S*

    Helena.. åhhh ny affär? känner inte igen den. Var ligger den? måste juh genast åka dit och inspektera nästa gång jag åker dit*S*
    Mina pojkar har juh börjat åka bussen nu så nu e man juh inte till kalmar lika ofta längre. Men man kanske skulle ha ett litet skäl till att åka dit en sväng*s* fast vågar man? man kanske blir luspank *hehe*

    Sooz Photo... roligt att du kikade in... :)

    Men visst är det skojigt att inhandla lite nya saker ;)

    SvaraRadera