fredag 27 november 2009

Dumle/Mashmallows cupcake

Så här många gjorde jag. Skickade in några till grannen för bedömning och provsmakning. Verkade ha varit väldigt populärt hos barnen men även hos "mamma" så det är vi juh glada för :)
Så här såg den ut på nära håll. Smakade lite av ganachen och jag måste säga att den var supergod :) Dumle och mashmallows ihop var en fullträff :) Sen är det chokladmuffins och sen grävde jag bort lite i mitten på muffinsen och stoppade ner lite DDL (kolan) Det lät på grannen som att alltihopa passade förträffligt bra ihop :)
Muffins receptet och idén att stoppa in lite kola i den hittade jag här
Har rört ihop till en tårta åxå, tyvärr har min lust till att göra mer ikväll försvunnit .......... skulle även ha gjort en smörgåstårta.. men även den lusten försvann.... vi får väl se hur det ser ut i morgon.............

2 kommentarer: