måndag 28 december 2009

Slut...........

Semestern börjar löpa mot sitt slut :( I morgon påbörjas den LÅNGA resan hem..

Men tänk.. när jag bodde i Finland förrut så fanns det saker man inte kunde köpa här utan bara i Sverige...
Nu när jag är här i Finland på besök, ja då hittar jag massa strössel och andra bakgrejer direkt i affären som jag inte hittat hemma(Sverige) Finns gör det i massor garanterat men över nätet. Så det blir juh alltid lite shopping i affärerna innan man åker hem. Har hittat svart karamellfärg(som jag hade behövt för en månad sedan) hehe
Och sen olika fina strössel. Kort kommer upp senare när jag kommit hem och packat upp :)
Blev även lite fina plåtjulburkar till kakor igår också eftersom dom hade -50% på alla julsakerna på ett varuhus :) Och ett litet glasfat. Hittade även fyrkantiga assietter med jätte fin lövrand i lite gråfärgad ton och i rosa. Var på vippen att ta en av vardera men hoppade det trots allt.

Trevlig nyår på er allihopa..................

1 kommentar: