tisdag 1 december 2009

Kladdkaka alá Stina


Knåpade ihop en egen kladdkaka idag :) Den blev lite för hög eftersom jag hade bakpulver i, men ska lämna bort det nästa gång så blir den lägre :)
After Eight har kommit ut med en ny smak... Irish Cream.......... Limited Edition står även på paketet så jag hoppas verkligen denna smak kommer för att stanna för GUUUUUD vad gott :) HIMMELSK god after eight :)
Sen hade jag en platta med Marabous Vinter som jag krossade och la ner i smeten........ och sen en platta krossad ovanpå kakan... även After eight utplacerade runt kakan. Blev ett fint mönster och allt blev mjukt ovanpå eftersom jag satte dit chokladen när kakan kom ur ugnen...
Får se om jag lämnar receptet............ kanske ska hålla det för mig själv en tid *S*
Kan bara säga att denna var ljuvligt god.. Smakade mycket god choklad och VÄLDIGT julig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar