tisdag 27 juli 2010

Persika/marshmallows/kokos/rabarber paj




Recept var det, hm... gått flera veckor sedan vi åt denna pajen.. Men vi ska se om jag kommer ihåg vad som är i :)
Recept:
En helt vanlig pajdeg i egen smak
En liten burk persikor
Några rabarber stjälkar
Lite strösocker ovanpå rabarbern
kokosflingor
marshmallows
Gör pajbotten och tryck ut i formen. Skär rabarbern i bitar och strö på lite socker.
Placera ut persiko halvorna över rabarbern, strö över kokosflingor och lägg på några marshmallows.
In i ugnen tills bottnen och hela pajen fått en fin färg.
Servera den ljummen med en stor klick vaniljglass.. sååå gott!!!! :)

9 kommentarer:

  1. Oj oj oj.... Paj
    Jag vill ha en bitar inte så stora heeheh eftersom de ser riktig gott ut ;d

    SvaraRadera
  2. haha recept kommer. Om jag kommer ihåg vad jag hade i ... glömde visst skriva rabarber åxå :P

    SvaraRadera
  3. Å vad smaskigt det låter!

    SvaraRadera
  4. Oh my God, den här pajen är ju en ORGIE i godsaker!!

    SvaraRadera
  5. Den var riktigt mumsig i solskenet kan jag lova ;)

    SvaraRadera
  6. Men herregud vad härligt onyttigt det ser ut med en massa marshmallows i pajen! Sen var ju resten av innehållet inte så tråkigt det heller ;)

    SvaraRadera
  7. Åh jösses så gott det såg ut! :P

    SvaraRadera