onsdag 7 juli 2010

Hej alla!

Här har varit väldigt tyst och dött i några dagar och det kommer ifrån att min dator kraschade i fredags :( IGEN!!!.... den är nu inlämnad och vi hoppas innerligt att dom skrotar den nu och jag får en ny för nu har vi hållit på så här i två år :( dyr var den åxå...
Men en låne dator fick jag..... men kommer hem och inser att vi inte har något internet. Dom håller tydligen på och uppdaterar och fixar allt större vid masterna så vi hoppas på att vi ska få ett snabbare internet och att det ska funka varje dag *s*
Men idag har vi internet från och till... så man hinner läsa och svara på lite mail och dylikt :)

Vad hittar ni på i sommar värmen? själv är jag lite lat... kommer inte riktigt igång med något... bakar mina biskvier ofta och i massor.. men dom är juh inte till mig ;)

Ha nu en riktigt skön sommar.. uppdateringar kommer.. håll ut lite bara :)

Kram på er alla i värmen!

2 kommentarer:

  1. Biskvier ska jag också göra. Tänkte baka till svärfar (som älskar dem) under semestern. Själv jobbar jag några dagar till men sen ska jag njuta av ledighet och förhoppningsvis fint väder. Det blir nog en del bakning (klarar mig inte utan det) och en bra bok i skuggan på uteplaset.

    SvaraRadera
  2. Erika... Biskvier e juh så himla gott.. även om jag börjar tröttna på att baka dom..gör juh MASSVIS på beställning över sommaren :)

    Ska bli intressant att se vad du hittar på över semestern.. ja bakningen menar jag :) några andra planer än biskvier? :)

    Se nu till att riktigt njuta av din semester.. härligt att ha det lite framför sig...

    Kram Stina

    SvaraRadera