torsdag 8 november 2012

Hallon- och lakritstårta med vitchokladganaché


Något som går varje år är tävlingen Årets bak- och dessertmästare 2012. Några har redan gått raka vägen till final medan det nu ska röstas av oss för att en till ska få gå vidare till finalen. Är inte så insatt i tävlingen men jag tror det bara är en man kan rösta fram  som går vidare till Stockholm för final.

Så nu tycker jag ni ska kila in på Bak och dessert och rösta på Malins " Hallon- och lakritstårta med vithockladganache och hjälpa henne till final ;)

Och som det synes på bilden så är det just den tårtan ni röstar på och när ni väl röstar så har ni chansen att vinna ett litet fint pris insåg jag själv när jag gick in och röstade :) så vem vet... ni kanske inte bara hjälper Malin.. ni kanske hjälper er själva åxå ;)




5 kommentarer:

  1. Åh, Stina!!! Du är ju så underbar!!! Vad snäll du är som skrivit ett eget inlägg åt mig. Jag hoppas att det ger resultat :-)
    Det vore ju så roligt att få tävla i Stockholm, vem vet :-)

    Tack igen Stina! <3

    Många kramar!
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Stina! Tack för tipset! Har gillat Malins tårta med motivering,håller tummarna!
    //Åsamaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åsamaria... Kul att du hjälper till och röstar på Malins tårta .... håller tummarna för dig att du vinner det fina priset ;)

      Radera