lördag 13 november 2010

Utmaning..

Oj oj oj.. nu har jag fått en utmaning av Angelica - Angel - Dolliver som har bloggen Mat & Bak - festligheter i vardagen

Jag får ju naturligtvis göra mitt bästa ;)



4 mat-tvprogram jag gärna ser

Leila bakar och alla andra av hennes program
Per Morberg
Nigella Lawson
Jame Oliver

4 Saker jag ätit idag
kokt och gratinerad skink smörgås
thai kyckling med äggnudlar och vitlöksbaguett
några godisbitar
räkor med vitt vin

4 smaker jag längtar efter
glögg
pepparkakor
saffran
vanilj

4 saker på önskelistan
En svindyr och proffsig digital systemkamera
En grymt stor vinstlott dvs några miljoner på banken
En grym thailand resa på några veckor eller några veckor i USA med bil resa runtom i landet
Ett grymt jobb som är utmanande och roligt


4 smaker jag avskyr
här skiter det sig rejält... jag gillar ju det mesta :)

De jag i min tur vill utmana
Linas liv
Millas surdegar
made by love
bakfnatt

2 kommentarer: