söndag 13 juni 2010

30 000...

Jösses amalia! Upptäckte precis att besöksmätaren har tickat över 30 000 nu..

Jätte roligt att ni vill kika in på bloggen och följa mig i min bakning, tusen tack för alla era fina värmande kommentarer också :)

Vi får nog fira detta med någon tävling eller dylikt...

Några önskemål? Någon som tycker sig vilja vara delaktig med priser osv?

hm.. kanske kör en siluett tävling med massa bakformar?... Har en jättestor låda med massa fina formar som jag kunde dela med mig av.

Vad säger ni? tips mottages gärna :)

6 kommentarer:

  1. Grattis till alla besökare! Jag har full förståelse - jag hör till dem som tittar in med jämna mellanrum, för att inspireras och sukta... Kanske även längta efter att lukt- och smak-webben ska göra sitt intåg.
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Den här gången hoppar jag över sponsrandet:)
    Går i konkurs ju om jag skall sponsra varje 10 000 besökare så fort som det går;)
    Och jag är själv en som hjålper till.

    SvaraRadera
  3. Åh! Formar vore ju superkul. :) Grattis till alla besökare!

    SvaraRadera
  4. Pehrnilla.. *skratt* ja det var juh inte meningen att vi skulle få dig i konkurs *skratt* var juh tvärtom.. haha..

    Nej men jag funderar allvarligt på formarna..

    Annelie.. ja är ni sugen på muffins formar och dylikt så kanske jag skulle samla ihop en hög ;)

    SvaraRadera
  5. det är alltid kul att ha många besökare!
    Du har en bra blogg så det är inte så konstigt att det är så många som kikkar in;D

    SvaraRadera
  6. Soofiasblogg.. hej och vad kul att du skriver och "visar" dig ;) skoj att du gillar bloggen... alltid roligt att få höra.. man lägger juh ner en hel del tid på detta bloggande :P men det är roligt! :)
    jag började bakblogga enbart först för att kunna se hur jag utvecklas så det brukar vara roligt att gå bakåt och titta :)
    Riktigt roligt att se att tickern tickar iväg så snabbt :)

    Kram Stina

    SvaraRadera