torsdag 5 maj 2011

Vanliga hederliga gula rutor :)


Här är det då väldigt dålig uppdatering, det kan jag berätta.. det beror på att jag haft fullt upp med jobb, barn... dvs tonåringar *pust* och sen massa förberedelser inför nästa helg när vi har konfirmation av våran pojk :) Dotter har i juni så i år är det två som ska konfirmeras.
Nåja, nästa helg flyger släkt ner hit till oss och det ska bli så himla trevligt med alla som kommer.

Det kommer att bli buffé bord efter kyrkan och naturligvis en tårta till kaffet. Kort ska ni få se :)

Nåja, årets tipsrunda här i byn har börjat och först ut var jag och en kompis, då blev det mockarutor/kärleksmums osv glömde totalt att fotografera dom. Nåja...
I måndags hade våra karlar tipsrundan, själv var vi på föräldramöte :) Men baka fick vi allt göra åt våra gubbar. Så jag bakade gula rutor :) Mycket folk kom det även den andra måndagen, riktigt kul.

Använda mig av matklubben för att plocka fram ett recept, och då såg jag att det var även min vän Tina som satt in just det receptet där och hon bor åxå här i byn.. riktigt skoj :)

Är ni medlemmar på matklubben.se??? Det är gratis... och det finns hur mycket som helst att hitta där inne...
Så Tinas gula rutor  recept inne på matklubben hittar ni HÄR

1 kommentar:

  1. De där är så goda, silviakaka/rutor tror jag de heter i min kokbok, jodå jag är allt medlem på matklubben

    SvaraRadera